REGULAMIN Programu Karty Lojalnościowe stacjonarnie w West Burgerze
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Program organizowany jest pod nazwą „Programu Karty Lojalnościowe stacjonarnie w West Burgerze”(zwany dalej „Programem”).
- Organizatorem Programu jest West Burger Brzozowa 2/8, 42-200 Częstochowa.
- Program skierowany jest do klientów West Burgera i ma na celu nagrodzenie ich lojalności oraz codziennych zakupów dokonywanych stacjonarnie, poprzez umożliwienie gromadzenia i wykorzystywania punktów zwanych pieczątkami z wykorzystaniem Karty lojalnościowej
- Punkty nadawane są przez obsługę w lokalu Organizatora przy ul. Brzozowej 2/8, 42-200 Częstochowa, za zakup jednego z West Burgerów.
- Za West Burgera, uznaje się wszystkie burgery z menu Organizatora, które są aktualnie dostępne w sprzedaży, z wyłączeniem mniejszych burgerów zwanych w menu jako Weściaki.
- Celem Programu jest wsparcie sprzedaży i aktywizację gości lokalu gastronomicznego West Burger, ul. Brzozowa 2/8, 42-200 Częstochowa.
- Niniejszy Regulamin określa warunki Program, określa zasady wydawania i wykorzystywania Kart lojalnościowych.
WARUNKI WYDAWANIA KARTY LOJALNOŚCIOWEJ
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia i niepełnoletnia, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Uczestnik”).
- Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora.
- Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest odebranie Karty Lojalnościowej w lokalu gastronomicznym Organizatora.
ZASADY PROGRAMU
- W dniu 03 listopad 2022r. w lokalu Organizatora, rozpoczął się program lojalnościowy, aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym, należy dokonać zamówienia jednego z West Burgerów z menu, opłacić je oraz odebrać Kartę Lojalnościową w lokalu gastronomicznym
- Każdy Uczestnik, który dokona zamówienia WEST BURGERA na miejscu, lub na wynos z odbiorem własnym (nie dotyczy zamówień na dostawę) w lokalu gastronomicznym należących do Organizatora i opłaci je, otrzyma pieczątkę na swojej Karcie Lojalnościowej.
- Za jednego opłaconego West Burgera należy się jedna pieczątka.
- Uczestnik otrzymuje pieczątkę wyłącznie w kasie, w momencie i dniu dokonania zakupów, tylko i wyłącznie przy zakupie na miejscu lub na wynos z odbiorem własnym w lokalu gastronomicznym Organizatora.
- Program lojalnościowy na dotyczy zamówień na wynos z odbiorem własnym złożonych przez portal pyszne.pl
- Jeżeli obsługa z jakiegoś powodu, zapomni, wydać karty lub nabić pieczątki, gość może przed odejściem od kasy, przypomnieć o tym fakcie obsłudze i upomnieć się o wydanie lub założenie karty. PO ODEJŚCIU OD KASY, nie nabijamy pieczątek.
- Jeżeli Uczestnik po zakończonej transakcji nie okaże Karty lojalnościowej, nie będzie możliwości przyznania pieczątek w późniejszym terminie.
- Nie jest możliwe łączenie kart ani przebijanie pieczątek z jednej karty na inne.
- Karty Lojalnościowe nie mają terminu ważności, jednak Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia wydawania nowych kart i nabijania pieczątek, z powodu chwilowej braku dostępności kart lub pieczątki, lub z powodu zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Informacja o zakończeniu programu będzie zamieszczona na profilach społecznościowych Organizatora odpowiednio wcześniej by Uczestnicy mogli zdążyć z odebraniem swojej nagrody.
NAGRODA
- Nagrodą w Programie lojalnościowym jest burger West Klastyczny w zestawie z frytkami.
- Gdy Uczestnik zbierze 9 pieczątek na jednej Karcie Lojalnościowej, Uczestnikowi przysługuje jednorazowo darmowy burger West Klasyczny w zestawie z frytkami, którego może odebrać w lokalu gastronomicznym należącym do Organizatora. Jeżeli Uczestnik ma życzenie, obsługa spakuje darmowego burgera West Klasycznego na wynos, po uiszczeniu opłaty za opakowanie na wynos, zgodnie z aktualnym cennikiem.
- Darmowy burger West Klastyczny, nie podlega wymianie na innego West Burgera.
- Nagroda nie może zostać zrealizowana zastępczo poprzez wypłatę przez Organizatora środków pieniężnych stanowiących równowartość Nagrody.
- Niniejsza promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora mającymi miejsce w okresie ważności – o którym mowa w 3 pkt.8.
REKLAMACJE
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien informować na bieżąco Organizatora.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Programu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na profilach społecznościowych Organizatora.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora tj. ul. Brzozowa 2/8, 42-200 Częstochowa oraz na jego profilach społecznościowych.
- W kwestiach nieobjętych niniejszym Regulaminem będą miały w szczególności zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz i inne przepisy prawa polskiego.